Monday, March 24, 2014

KONSPIRASI: ANWAR DIHALANG, MUSIBAH PUN DATANG.



 RENCANA OLEH: IBN ABDULLAH ALAWAB – ISNIN 24 March 2014


Seluroh Negara dan sampai keperingkat antarabangsa dunia, yang mana Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, DS Anwar Ibrahim akan menjadi calun dalam PRK N25 Kajang. DS anwar akan bertanding sebagai calun PR dari komponan PKR. Sebaik berlaku perletakkan jawatan Adun N25 Kajang. Sedangkan dalam PRU13 yang lepas, bN melalui calun mereka mCa telah kalah teruk dengan calun PR dengan majority yang besar.

Oleh kerana umNobarubN adalah berstatus parti pembangkang dalam DUN Selangor, maka sudah pasti laluan yang sukar dan jurang gaung yang dalam terpaksa dihadapi umNObarubN untuk bertarong dalam PRK N25 Kajang. Sebelum SPR kedepan membuat pengumuman hari penamaan calun dan hari pengundian, pertarongan dan pertembong dalam bN diantara umNObaru dan mCa macam naik rak. Lawak sungguh-sungguh gempar kangkung gempar lembu kondo umNObaru menuntut Dun N25 Kajang. Sah, umNObaru tewas dalam pusingan ini.

PRK N25 Kajang, dengan kemenangan besar yang akan dicipta oleh DS Anwar Ibrahim dalam PRK N25 Kajang dengan misi dan visi “Kajang Move”. Rupa-rupanya misi dan visi PR-PKR yang digarapkan oleh Ds Anwar Ibrahim telah ditafsir dan mendapat perhatian dan penelitina penuh daripada Tun Dr Mahathir, langkah Kajang itu akan meranap Putrajaya majority 47% dan PWTC menjadi kucar kacir kerananya.

Lantas konspirasi untuk menyekat DS Anwar Ibrahim dari menafikan kelayakkan untuk bertanding sebagaicalun dalam PRK N25 Kajang terhalang. Kerana konspirasi perdana megaga bersekala besar dari  mahkamah rimba berhakim trio berok dengan pendakwaraya buaya naga. Makanya mahkamah rimba berhakim trio berok menjatuh hukuman denda besar dan penjara.

Untuk seketika umNObarubN Berjaya menyekar menghalang kemaraan DS anwar Ibrahim menjadicalun PRK N25 Kajang.

Saya amat menyakini, kezaliman dan fitnah disempurnakan kerajaan1Malaysia 47% minority menghalang. Tetapi Allah tidak pernah lupa akan fitnah dan kezaliman kerajaan dilaksanakan berulang. 7 jam sahaja selepas kezaliman diundang dekat DS Anwar Ibarahim. Makanya musibah pantas dating menguji kerajaan1Malaysia 47% minority. Yakni pesawat MAS MH370 hilang.

Hilangnya MH370 dari pengendalian bacaan radar, dengan info kerajaan kepada Negara-negara dunia yang rakyatnya berada dalam pesawat tersebut. Negara dapat malu kerana tidak telus dan profesinalnya kerajaan1Malaysia DS Najib RM mengendali dan menangani kes MH370 yang hilang. Kerajaan1Malaysia Ds Najib RM mengeluarkan kenyataan yang lucu dan bertembong diantara satu dengan lain. Malu Negara dibuat mereka. Itu juga musibah Negara mendapat malu dari dunia diatas lemah dan tidak cekapnya DS Najib RM touching serius diatas kehilangan MH370.

Negara ditimpa musibah lagi besar dengan dunia memandang rendah dan Negara Islam mengutuk kerana dalam kurun ke21 ini kerajaan1Malaysia 47% minority DS Najib RM telah menggunakan perkhidmatan Raja Bomoh 1Malaysia dengan perlatan bubu, teropong buloh, tikar nyior, tungkat berkayuh ritual syirik bomoh digunakan untuk mencari MH370 yang hilang. Maka terungkailah bahawasanya semua pemimpin utama umNObaru telah menggunakan perkhidmatan bomoh mereka selama ini. Ketika mereka berdepan untuk menjadi calun dan menang dalam PRU dan dalam pemilihan umNObaru.

Raja Bomoh telah sebutkan satu-satu nama dari puncak pucuk dalam PWTC dan Putrajaya telah gunakan dapatkan perkhidmatan bomohnya. Sapa-sapa yang dok nafi dan dok kata dia ritual dan syirik kesemua akan disaman malu melalui peguamnya RM300,000.000.00. Kini baru kutahu raja bomoh itu sebenrnya mejadi kaya raya kerana bernaung dengan sekelian pemimpin kerajaan1Malaysia 47% yang dulu dan kini. Negara jadi punah dikaca dunia. Islam dalam Negara kita, telah diselam kedalam Lautan Hindi.

Itulah bala yang Allah Taala buka dan tunjukkan kepada rakyat jelata, betapa hinanya pemimpin Negara yang duduk di Purajaya dan di PWTC. Mencipta kezaliman berkonspirasi dan Allah balas tuntas dengan tunai. 18 baru umumkan MH370 jatuh terhempas dah 18 di Lautan Hindi.

Kita berdoa mudah2an mangsa penumpang dan krew diampunkan oleh Allah akan kesalahan mereka dan waris semua teruskanlah bersabar.

RENCANA OLEH: IBN ABDULLAH ALAWAB – ISNIN 24 March 2014