Wednesday, May 8, 2013

PRU13 - 5 MEI 2013 AHAD: SPR SAH PENIPU RAKYAT DAKWAT KEKAL.


RENCANA OLEH: IBN ABDULLAH ALAWAB
27 JAMADILAKHIR 1434 (RABU) 8 MEI 2013

Sejujurnya saya, isteri dan anak-anak masih sedih berduka dan setiap masa air mata berlinang mengenangkan mendapat keputusan PRU13 yang diselenggarakan oleh SPR (Setia Pada Rosmah). Rata-rata rakyat menolak keputusan dibuat oleh SPR dengan macam-macam tipudaya manipulasi bermula dari pucuk SPR sampai ke akar SPR. SPR bukan kepada pelangan parti politik keselurohannya tetapi SPR memupuk, mendudoi menghayun untuk melindungi dan memayungi tuannya umNO(Baru)bN. SPR ini anak saya kata Sah Penipu Rakyat dalam banyak pekara menerusi perubahan tempang SPR memunahkan kepercayaan parti lawan umNO(Baru)bN dari PR. Yakni PAS, DAP dan PKR. Cucu saya berkata disebalik lembut lidah Pengerusi SPR TS Aziz hakikatnya penuh dengan racun berbisa semburanya dengan lidah berlapis lagi bercabang dan temberang.

DS Najib ketika tampil dikaca tv untuk membuat pengumuman bN untuk menubuh kerajaan baru bN dengan majoriti mudah. Seluroh negara dan seluroh dunia menyaksiakan dengan membuat penumpuan dan fokas kepada muka Najib dan pada jari telunjuk DS Najib yang jam 8.15 pagi 5 Mei 2013 dan telunjuknya dan sebahagian besar dari pemuka-pemuka umNO(Baru)bN selepas 12 - 14 jam kepada tlelunjuk masing-masing. Nyatalah kenyataan dan pengakuan dari SPR khususnya dari Pengerusi dan Timbalan Pengerusinya adalah auta bin palsu semata-mata. Umpama batuk ditangga seperti DS Dr Rosmah pakai tudong tidak menurut bertepatan dengan perentah Allah berkait berhubungan dengan aurat wanita Muslim. selepas mengundi  yang gelisah dan ketakutan tidak ceria gembira senyum ketika nak mulakan membuat pengumuman.

Mimik muka DS Najib kelihatan muram dan suram macam muka bini baru mati, dan mati pucuk untuk menikah baru tak telarat dan berdaya mampu nafsu. Jelas kita tengok DS Najib di kaca tv tidak gembira diatas kemenangan tipis umNO(Baru)bN diatas penipuan besar berencana  yang bersunggoh-sunggoh direalisasi SPR untuk memastikan umNO(Baru)bN menang.  Walau sejuta kali, bukan sekadar berbuih tetapi meleleh mencurah-curah air lior DS Najib, dalam bertindak menolak dan menafi wujudnya penipuan dalam pengundian  dan SPR pula membuat membuat pembelaan sampai pecah berkecai kaca tv pun rakyat tak percaya. Rakyat 1000% yakin penipuan sememangnya wujud sepanjang pengundian dihari mengundi PRU13 pada 5 Mei lepas.  Walau  SPR mempertahan dirinya telus mulus sesuci zam-zam di Mekah, tetapi rakyat meletakkan derjat SPR saling tak tumpah setara macam jalang tua di belakang mati.


Ketika itu yang nampak sikit ata sienyum adalah TS Mohidin Yassin yang sedang pekemas lengan untuk lejang dan urut betis untuk tangkis Najib nyah dari Putrajaya dan keluar dariPWTC.  TS Mohidin Yasin telah sepak terajang dekat Pak Lah dulu dan lonjakkan berlaku kepada DS Najib dan TSMY. Banyak faktor yang DS Najib berdukacita ketika dikaca tv dan lensa kamera bila menerjah wajah DS Najib. Pada hemat saya dua pekara besar yang mengundang DS Najib berduka, takut dan tidak bermaya untuk membuat pengumuman menangnya diwaktu yang lewat. Kerana diawalnya kemenangan adalah berpehak kepada PR dibeberapa negeri dan sampai perjumlahan negara. Tempoh menanti kira-kira 4 jam, maka SPR selesai kerja-kerjanya dan pula berpehak kepada umNO(Baru)bN barulah muncul SPR dikaca tv juga dengan ketakutan dapat dibaca dimuka SPR.

Keduanya DS Najibsedang memikirkan menesia di kanannya yang bernama TS Mohyaddin Yassin pada bila-bila sahaja akan bertindak terajang DS Najib dari singgahsana kuasa mengepalai kerajaan persekutuan di Putrajaya dan dengan penendang kilas tersungkur terpelanting dari PWTC. Bab menipu dalam pilihanraya bersekonkol dengan SPR dan SPR menjadi barua DS Najib, itu-itu semua enteng dan pekara kecil dan lebih kecil dari saiz ameba. Pekara besar dibatu jembala DS Najib kenangdan terbayang, any time, any where bila-bila DS Najib terpaksa dalam tahun ini juga (2013) terpaksa keluar dari Putrajaya dan PWTC. Sebab  TS MY menuntut dengan fakta, kekalahan umNO(Baru)bN dalam PRU12 pada 8 Mac 2013 dulu adalah buruk. Tetapi keputusan PRU13 pada 5 Mei 2013 umNO(Bau)bN menerima kekalahan lebih burok dan cabuk dibandingkaan dengan kegagalan Pak Lah, terpaksa belah akur dan mengalah.

Inikan pula DS Najib yang prestasinya cukup-cukup burok dan menjadi cabok bukan saja rakyat pertikaikan kemenangan tetapi undi popular turut merudum dan rakyat memberi kepercayaan yang tinggi kepada PR. Ini adalah hakikat. Pasti medium PAU 2013 menjadi DS Najib sengsara, good bye!!!!. Jadi masa rangi DS Najib dan bini ke2nya menuju penghujung. Kesian dekat DS Dr Rosmah tidak lagi dapat joli harta rakyat macam hatra mak bapanya selama 8 tahun menjadi First Lady. Itulah sebabnya kenapa dan mengapa DS Najib terkebil-kebil menikus lensa kamera dikaca tv ketika itu. Pasti masanyadah hampir dan amat dekat, DS Najib akan menjadi cicak mengkarong dan DS Dr Rosmah bertukarcorak menjadi bunga tahi ayam tak kembang pagi dan kecur malam.Itulah resam hidup didunia, naik turun pasti perlaku walau empang kita bina kukoh walau bebas dari ledak dan letupan C4. Tetapi bila No 2 tolak No 1 pasti No 1 terguling dan tersungkor. MakanyaNo 2 tadi melangkah menjadi No 1, pasti berlaku dalam umNO(Baru)bN kali ni.

Wahai SPR!!!!! Wahai Pengerusi SPR TS Aziz Yusoff!!!!! Wahai Timbalan Pengerusi SPR!!!!! Wahai SU SPR!!!! Wahai sekelian anggota SPR!!!!! Dengar sini dan tengok molek disini dan ambil perhatian, jangan jadi pekak badak. SPR penipu guna dakwat kekal tahan tempoh 7 hari, tetapi tempoh 15 minit dibasoh dengan sabun bersih 98% dan bersih 100% dengan pencuci clorox dalam tempoh selepas dicalit sebaik sebelum membuang undi. Sunggoh-sunggoh haram jadah SPR menipu tentang pembaruan dakwat kekal yang tanggal segera, saya ulang SPR haram jadah bab ni macam DS Najib kata haramjadah 3 kali kepada peneroka Felda tahun lepas.

Teman baik saya petugas SPR, memaklumkan kepada saya diatas haramjadah bijaksana pembaruan pengundi untuk mengundi oleh SPR, pembaruan larangan berfungsi sepenuh meja panas untuk mesra umNO(Baru)bN manipulasi kehadiran pengundi projek IC Dr Mahathir dan sewaktu dengannya dan penerusan legasi Dr Mahathir itu. Ramai bukan anak pribumi negara memegang pasport antarabangsa tanpa menunjukkan kad pengenalan dapat mengundi. Inilah berjayanya SPR membawa masok semua bangsa dari Asia menjadi pengundi untuk umNO(Baru)bN. Ini-inlah pengundi yang menangkan umNO(Baru)bN. Sukakah rakyat Malaysia dengan kaedah dan cara-cara menang diperolehi oleh umNO(Baru)bN khususnya DS NAJIbN??????????

Berpandukan kepada beberapa report polis yang dibuat di Balai Polis Pekan Sungai Karangan, petugas PAS-PR yang bertugas di UPU Sungai Karangan yang pengundi  membuang undi di SJK(C) Hua Min dan UPU Kuala Sedim bertempat pengundian di SMK Sungai Karangan. Sebaik selepas mengundi dan kelaur dari bilik mengundi terus kembali ke UPU dalam tempoh 5 minit gambar jari berdakwat kekal seperti pengakuan bertubi-tubi kali oleh SPR dirakam. Sebaik itu 5 minit kemudian jari telunjuk yang berdakwat kekal dicalit SPR ditempat mengundi tadi dibasoh dengan cara mudah tidak bersunggoh dan bersahaja. Haramjadah sunggoh-sunggoh rupanya SPR dan seluroh anggota SPR penipu dan auta. Dakwat kekal didakwa 100% kekal itu bersih licin tanggal dari palitkan ditelunjuk pengundi.

Hari ini baru masok 4 hari lepas mengundi, ertinya tak sampai seminggu 7 hari didakwa tahan dakwat yang SPR jana untuk perubahan PRU13. SPR sah lagi benar SAH PENIPU RAKYAT. Makanya masa yang didakwa oleh SPR 7 hari baru berlalu 4 hari tahannya. Maksud saya nak menyatakan kebenar dan benar yang mana sah lagi benar SPR SAH PENIPU RAKYAT BAB DAKWAT KEKAL DAN BANYAK LAGI.

Jadi disini saya menuntuk supaya untuk mendapat kebenaran yang hak dan rkayat maukan keadilan yang hakiki, makanya saya mewakili petugas-petugas PAS-PR yang bertugas secara resmi untuk PAS-PR pada hari mengundi 5 Mei 2013 Ahad yang lepas. Menuntut supaya SPR memberi kenyataan terbuka kepada rakyat negara sekarang dengan 2 pekara penting lagi utama bukalagi rahsia kerana PRU13 telah lepas berlalu. Siapakah? Syarikat manakah yang membeli dan mengimport dakwat tersebut untuk dibekalkan kepada SPR? Kedua syarikat dan company manakah dakwat tersebut dibeli? Atau dakwat tersebut dibuat oleh Bengala dibelakang mati dalam negara? Semua ini mesti dijawab dan SPR mensti dipertanggungjawaban sepenuh tentang dakwat kekal ini. Kalau mereka gagal memberi kenyataan penuh dalam tempoh terdekat, seluroh anggota SPR lebih bermaruah dan punyai harga diri letaklah jawatan.

Sebagai menyokong kenyataan saya, saya kemukakan gambar-gambar pengundi selepas mengundi jari dicalit celop dakwat kekal SPR. Dan gambar selepas jari telunjok berdakwat kekal SPR itu bersih dibasoh dengan cara mudah dan ringan. Tidak dibasoh dengan jenama 5 bintang, mungkim kulom jari dengan air lior dalam sejam pun dakwat kekal SPR itu menjadi bersih. Dengan-dengan bokti ini SPR SAHLAH PENIPU RAKYAT dalam PRU13 pada 5 Mei 3013 Ahad lepas. Haramjadah SPR!!!! Haramjadah SPR!!!!! Haramjadah SPR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inilah saksi dan boktinya SPR SAH PENIPU RAKYAT:-





















































RENCANA DAN GAMBAR OLEH: IBN ABDULLAH ALAWAB
27 JAMADILAKHIR 1434 (RABU) 8 MEI 2013