Tuesday, October 27, 2009

SATU KONI - SATU KOMPONAN LANUN PENYAMUN SKLP)

SATU KONGSI - SATU KOMPONAN LANUN PENYAMUN (SKLP)
(KENANG DAN IMBAS)

11.30 Pagi 25 Oktober 2009 Ahad 6 Zulkaedah 1430

HANTU DAN PEMBURU:- MENGUNDANG JULANG UNDANG-UNDANG RIMBA JEMBALANG. AKU SINGA, NAGA DAN GERUDA PERKASA!!!! HA! HA! HA!!!! SAPA BERANI MAI RAPAT - KALAU RAPAT AKU REMBAT AKU SADAT!!! SATU MALAYSIA SKLP - BOHONG SATU DUNIA - GANDA MANIPULASI KUDETA - DUN PK DR - 28 OKTOBER 2009 RABU.

Sesetengah orang dapat menghidu dan mengekori secara matang, senario politik Negeri Perak selepas PRU12 pada 8 Mac 2008 yang berkeputusan dengan UM no BN hilang kuasa kerajaan negeri di tolak oleh rakyat dan pengundi menjadi UM no BN sebagai pembangkang. Selari dengan sunami politik negara diperengkat nasional yang mana UM no BN turut kecundang di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Wilayah Persekutuan. Berkesudahan dengan BN dinafikan rakyat dan pengundi penguasaan cengkaman 2/3 dalam Dewan Rakyat di Parlimen mengeekorinya di Dun Negeri Sembilan. UM no BN bercakaran di Perlis dan berselerak di Terengganu.

Mengiringi taufan citarasa pengundi dan rakyat kepada PR melalui PAS, DAP dan KEADILAN, geraf sokongan rakyat sentiasa melonjak dan mendapat perakuan serta mendapat sokongan rakyat selepas PRU12 berterusan dan berkembang. PR kehadapan mendapat sokongan suara rakyat dengan terus menolak serta tidak pedulikan pemimpin-pemimpin UM no, MCA, MIC, GERAKAN dll komponan BN di Semenanjung. Ketika itulah pemimpin UM no berlaga, bertekak sesama sendiri, menuduh dan menuding jari bukan saja dengan telunjuk. Bahkan UM no terus bertindak genggam semua jari di kepai menjadi penumbuk, dihala dan dituju kepada pemimpin utama parti-parti komponan BN yang lain, termasuk halaan sesama sendiri.

Mereka membina kabilah dan puak, menyalah dan membenarkan. Puncanya adalah tulah terkejut kecundang di PRU12. Jadi, mereka mula curahkan petrol keatas kapas. Kalangan pemimpin pelahap dan perasuah UM no BN, mereka tidak mengiktiraf kerajaan PR di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor dan bertindak nafikan kerjasama . Mereka keciwa dengan sokongan rakyat kepada kerajaan PR dan kepimpinan PR kian terserah. Justeru untuk menghalang kejayaan cemerlang kerajaan PR maka UM no pasang samseng, menjadi jembalang, hantu raya dan pelesit sentiasa mengekori Adun PR dari Keadilan dan DAP menghulurkan biasa sekiranya terkena. Juga mereka menawarkan penawar untuk melawan bisa ciptaan UM no BN.

Samseng-samseng UM no sebenar berperanan dan mendapat perlindungan penuh dari sendi saraf kerajaan persekutuan dalam menjalankan gerak kerja haram mereka. Serentak disaat kuasa dilucutkan rakyat serunai dan napiri PERALIHAN KUASA (di baca RAMPASAN KUASA) di tiupkan dalam UM no dan seluruh negara. Maka pemimpin-pemimpin UM no yang cap rasuah dikalangan mereka dari SATU komponan lanun, penyamun, perasuah dan penyakit supermarket menguatkan sokongan kumpulan masing-masing berentap menghunus keris bertentangan. Peralihan kuasa dalam UM no yakni Rampasan Kuasa Moden dalam UM no pasti beriringan dengannya peralihan/perubahan penyandang kerusi singahsana PM.

Disinilah, DS Najib (TPM/Menteri Pertahanan) menghimpun daun poker K, Q, A dan 9 di tangannya, musti terjadi dan perlu dengan bistari menipulasi keadaan UM no, keadaan cacacola BN. Sesuatu tindakan besar, untuk langkah ke matlamat unggul lebih besar, tindakkan nekad berani sekalipun haram. Najib mesti boktikan untuk melayakkan dia berada dipersada utama UM no dan Negara iaitu menjawat jawatan Presiden UM no dan bercawat singahsana PM. Ingauan jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama peluang di halang orang. Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama peluang di halang orang. Bait lagu ini Najib sentiasa hafal dan khatam lama dah!!!! Di hadapan sana mangsa pertamanya adalah kerajaan PR Perak.

DS Najib telah sukat sempurnakan jengkalnya di mengkuang bidara di alas kain Bugis keramat, semuanya ok makan lut. Dukun kata ok! Nujum kata cerah! Mahaguru Cepoh kata kelia! Apa dia? Pawang Raja kata yes! Laksanakanlah kudeta bukan kudis buta di Perak? Langkah sulung DS Najib melalui TS MY meniupkan bantahan terbuka dari Singapura: Pak Lah beban kepada UM no mesti turun dari Presiden UM no dan turun dari jadi PM. Makanya SATU GAGASAN polular November 2008 - Januari 2009 iaitu ledakkan semboyan lebeh penangannya lebeh berhasil dari peletup peledak C4 yang pernah kecaikan mangsa wargata Monggolia diperkata-kata sampai la.

Sembor dan semboyan dilayan oleh semua media iaitu: SATU PERALIHAN KUASA (di baca RAMPASAN KUASA) dalam pengurusan UM no negeri Perak terlebeh dahulu pada 5 Februari 2009. Bertindak memecat DS Mohd Tajul Rosli Ghazali Jawi, Najib melantik dirinya menjadi Pengerusi Perhubungan UM no Perak dan DS Dr Ahmad ZH menjadi Timbalan Pengerusi.Matlamatnya adalah SATU iaitu untuk memudahkan apa-apa juga handicraft -kraftangan lanunnya yang dirancang. Batu tandanya tidak sesiapa mampu melintang dan berani menghalang mereka dalam UM no, maupun mana-mana pehak wajib taat bersekali mix dengan Najib berkuasa itu.

Maka memudahlah dirinya bergandingan dengan DS Dr Zahid Hamidi pada bila-bila masa sahaja, mereka berdua menunggu untuk masuk ke Istana Iskandariah yang sememangnya kunci mangga emas kuning berada ditangan Najib membukakanya, bila-bila, itulah ilmu lebehnya Najib dari YAB DS Nizar. Itulah hakikat itulah realiti seluruh rakyat telah saksikan aksi UM no dan riaksi Istana dalam tempoh 48 jam bermasa diawal tahun 2009. Tempoh 48 jam sebaik kudeta UM no Perak dijayakan Najib, Najib dan Zahid telah sampai ke singahsana dan mendapat layanan penuh dari Paduka Sri Sultan Azlan Shah. Main mata, angkat ibu jari tangan bersekali ibu jari kaki; diantara mereka, tutup mata. Terhidulah bangkai busuk yang tersemat dalam perut pedai DS Najib terburai.

Hasil angkat ibu jari tangan dan kaki, tutup mata dan silap mata tersebut, Istana dan UM no melalui pemimpin kudeta UM no Perak Najib Pengerusi dan Zahid Timbalan Pengerusi. Manakala SPR, SPRM, POLIS, Mahkamah, KSN/SKN bersekongkol menjadi barua, menjadi babi tunggangan kepada Najib dan Najib tunggang UM no untuk dirinya, sentareo menerima berita niat bini ke2nya nak jadi bini PM. Maka menerusi perentah paduka DS Najib dan DS Dr Zahid Hamidi, mesti semua hampa membalas budi UM no yang letakkan hampa masing-masing berkuasa diposisi utama, kerana jasa dan kehendak UM no BN, wajib dibalas, kalau tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Selesai santap pulut kuning di istana Iskandariah, Najib dan Zahid mula berperanan kidnap Adun PR Perak dari Keadilan dan DAP.

Mereka menggunakan lojistik pelancar persembunyian selama ini yang berpusat di Putrajaya Pejabat Pengurusan Kerajaan Persekutuan. Di kamar TPM, bangunan rakyat/yakni bangunan kerajaan Malaysia Najib salah gunakan kuasannya. Kerja pribadi Najib dan UM no; Najib jadikan pelaksanaan Agenda kerja dan polisi kepada Kerajaan Malaysia. Rakyat dan milik bangunan kerajaan Malaysia menjadi mangsa kepada Najib iaitu kepala, akitek kraftangan berbisa dalang kudeta moden-merampaskuasa di Perak pada 7 Februari 2009. Ingat baik-baik tarikh ini wahai rakyat Perak dan Warganegara Malaysia.

Insiden kudeta Najib itulah menjadikan MB Kudeta tajaan Najib/UM no dan persetujuan diluar matang Istana DS Dr Z Cambry kembiri, menjadikan Perak yang aman damai berpindah menjadi kalut keruan berterusan. Gagasan SATU Malaysia yang Najib laungkan ianya adalah retorit dan buih laut Cina Selatan sahaja. Tidak mempunyai value dan bermaruah. Sedangkan di Perak, DS Najib inilah juga yang tajakan DUA Menteri Besar: MB Halal dari PR YAB DS Ir Nizar dan MB Haram dari UM no BN, DUA Speaker: Speaker Halal dari PR dan Speaker Haram dari UM no BN, DUA Kerajaan: Kerajaan Halal PR dan Kerajaan Haram BN UM no. Kerajaan HARAM menguasai Kerajaan Haram. Sedangkan Kerajaan Halal Rakyat PR dinafikan untuk berkhidmat. Inilah SATU buta perut tindakkan Najib dalam negara khususnya di Perak.

Hasil kejayaan cemerlang, gemilang dan terbilang DS Najib menjadi kepala UM no BN dan KUDETA NEGERI PERAK dan melantek ndirnya menjadi menteri besar kudeta yang haram lagi haram itu diberi kepada YB Dr Zam Cambry. Di atas kejayaannya merampaskuasa di Perak, maka Najib terus melangkah dan menuntut kuasa dalam UM no pula berterusan dan konsistan melalui suara bonekanya. Dengan memperagkan jasa besarnya menawan kembali secara kudeta-merampaskuasa kembalikan kerajaan Perak dari kerajaan PR yang sah wal halal kepada kerajaan haram lagi haram Kudeta UM no BN.

Jadinya akulah pelayak menjadi Presiden UM no bukan Pak Lah yang lembek. Akulah yang layak jadi PM bukan lagi Pak Lah diatas semboyan PERALIHAN KUASA (di baca RAMPASAN KUASA) di tiupkan dalam UM no, maka semua terlaksana Pak Lah putih mata dan putih tulang. Maka hasilnya Najib rampas kerusi Presiden UM no atas nama peralihankuas bersekali jawatan PM dalam mengadaikan kaedah serta polisi yang sama, itulah bijaksana Najib anak sulung PM2 negara, belangnya ada, susuknya ada, pengaruhnya ada dan kemuncaknya wang segala-galanya.

Sejak kudeta dan wujudnya kerajaan haram kudeta Perak, kerajaan haram kudeta UM no BN di tunggangi Dr Z Cambry sentiasa dihadapannya cabaran besar dan halangan. Penyokong dan pendinding memberi roh dan gerak hidup MB kudeta dan kerajaannya adalah SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK dan penjawat Awam lain. Tanpa perlindungan menjadi barua pegawai pribadi, pegawai pertahanan kepada kerajaan kudeta Perak, DR Z Cambry dan gerombolannya tidak terdaya untuk duduk dalam bangunan yang sah untuk kerajaan yang halal lagi sah. Cuma dengan pertolongan besar diperolehi dari SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK dan penjawat Awan.

Z Cambry menjalankan kerja haram kerajaan kudeta dengan kawalan remote semua barua dibariskan diatas dengan menghalang Kerajaan PR yang mendapat mandat suara rakyat dinafikan untuk menjalankan kerajaan dipilih rakyat. SATU pelek hasil kraftangan Najib. Rakyat dan pengundi Perak sentiasa berkata sekiranya tanpa SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK dan penjawat Awam Z Cambry tidak mampu berada sehari pun dibangunan Pentadbiran Kerajaan Negeri Perak dan dalam DUN. Nyatalah hidup dan berfungsinya kerajaan kudeta Z Cambry UM no BN kerana mendapat sepenuhnya perlindungan SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK dan penjawat Awam serta media perdana cetak, RTM hak rakyat dan Mediaprima sahaja yang hidupkan kerajaan kudeta UM no BN Z Cambry Perak. Tanpa ini-ini semua kudeta tak akan mampu haram berkuasa.

UM no BN dan kerajaan kudeta Perak yang menjadi ndir kepada YAB DS Najib iaitu YB DS Dr Z Cambry dengan menggunakan salah guna dan rasuah guna sepenuhnya beberapa kali telah menghalang dan mengagalkan Adun PR yang memiliki Kerajaan Sah dan Halal dihalang dan dinafikan dengan rakus, dengan dzalimnya menggunakan komponan baru UM no BN yakni baruanya iaitu SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK untuk terus menjalankan kuasa memerentah sebagai kerajaan sah dan halal Perak DR. Perlangaran Hak dan Kuasa telah menjadi debu di Perak angkara hasil kraftangan Najib berlarutan. Barangkali kini penghuni Istana Iskandariah, terpaksa juga selari lari berganti-ganti bersama pelari-pelari kudeta, sekalipun rakyat jelata merana dan menyumpah seranah.

Sejak kudeta berlaku di Perak pada 7 Februari 2009 dengan perkhidmatan kepada UM no BN yang cemerlang, terbilang dan gemilang, makanya kepala-kepala yang mengepalai badan-badan rakyat dan kerajaan seperti SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK mereka telah membelakang rakyat dan negara. Yang ada kepada mereka SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK adalah bekerja untuk UM no BN, bersama berusaha mendaulatkan SATU sahaja taat setia kita kepada UM no BN didahulukan dan UM no BN diutamakan, rakyat belakang kita pedulikan. Kita kepala-kepala SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK bergandingan bersama-sama teruskan menjaga pulihara tuan kita UM no BN kerana kalau tidak kita.......................

Kita telah boktikan secara bersepadu berperanannya kita-kita ini SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK dalam melindungi dan jalan tunjuk kepada UM no bn untuk terus bernafas meneruskan kudeta Perak Darul Redzuan. Polis OK. Mahkamah ok. SPR ok. SPRM ok. KSN/SUK NP ok, kami telah membalas jasa UM no dan bn dah boktikan bersepadu, donia kan tahu tu!!!!!!! Pada 7 Mei 2009 Kerajaan PR kerajaan sah terpaksa bersidang di bawah pokok demokerasi, ini semua hasil keraftangan kami dari Polis dan KSN/SUK NP berjasa kepada kerajaan kudeta Perak kan. Termasuk juga gagalnya Kerajaan sah halal PR tak dapat masuk DUN PK DR dan bersidang di Hotel pada 2 September 2009, jangan lupa wahai kepimpinan UM no BN itu adalah jasa kami Polis dan KSN/SUK NP menghalang, tanpa kami kerajaan kudeta melayang.

Tanpa peranan besar berani dan samseng dari kami Polis,KSN/SUK NP dan Mahkamah pasti kudeta tak dapat merampas menguasai Dun Perak pada 7 Mei 2009 serta melantik haram Speaker kudeta R. Ganesan kalau bukanlah kami-kami pelekoh, cekek, kidnap usung bersama kerusi keramat Speaker sah dan kurung dalam setor. Tidakkah kami-kami semua ini SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK telah berjasa kepada kudeta Perak khususnya UM no BN? Tidak? Tidak cukup dan berbaloi pertolongan anda semua setakad itu kepada kami untuk mempertahankan kerajaan kudeta UM no BnPerak.

Kamu mesti kali gandakan beberapa ganda pertolongan dan samseng pada persidangan haram kudeta yang dipanggil speaker haram kudeta pada 28 Oktober 2009 Khamis ini? Ok! Kami faham maksud, berita faham tuan, roger and out. Walau apap-apa pun difikirkan oleh kerajaan kudeta Z Cambry UM no BN luah mati Najib, telan mati bini persidangan bertujuan membentang belanjawan atau Bajet 2010 wajib diadakan sebelum atau pada tarikh dan masa 28 Oktober 2009 ini sebagaiaman Parlimen sedang bersidang kerana belanjawan yang Budjet 2010 telah di bentangkan Najib.

Inilah delimma Z Cambry. Silap-silap barangkali cerah DUN Perak berhadapan dengan pembubaran dan itulah kehendak Adun PR yang ditakut digeruni Adun UM no BN. Di waktu dan hari yang sama kerajaan halal sah PR melalui Speaker sah dan halal juga memanggil persidangan sah kerajaan sah dan halal di tempat DUN yang sama, apa macam akan berlaku.

Dalam suasana ini terdapat juga jenis rakyat buta politik buta kesedaran keinsafan, negeri berkecai tak aku dapat makan minum. Mereka tidak mengambil kesah dan mengambil peduli, macam lembu tua kenyang. Asalkan dapat makan, dapat minum sekalipun mereka mengetahui dan meredzai menerima mentah kedarah hasil dari sumber RASUAH dari UM no BN dalam mempertahankan kuasa, semua jenis kategori RASUAH BERSEPADU djanakan. Ini adalah hakikat dan realiti dulu, kini dan selama-lamanya itulah identiti tulin parti bernama UM no cap Keris telanjang dan BN cap Dacing yang dimansohkan gunanya lebih 25 tahun diganti timbangan kilo.

SATU Perak, SATU Malaysia dan SATU Sedonia telah menyaksi dan ia telah menjadi bahan SEJARAH penting . Yakni SEJARAH HITAM. Mencipta SEJARAH HITAM hasil usaha titik peluh berhempas pulas kraftangan kudeta yang bengkelnya di Pejabat TPM di Putrajaya (ketika itu), kidnap Adun dan mengugut beberapa Adun dengan canang menghimpun sekelian gerembolan SKLP. SKLP ini telah menggunakan bangunan kerajaan, Pusat Kerajaan Persekutuan (hak milik rakyat negara Malaysia) rasuah salahguna kuasa oleh TPM/MK DS Najib yang bergandingan dengan Menteri Kapai Selam DS Dr AZH dan gerombolan-gerombolan UM no yang lain. Mereka menggunakan harta benda dan kemudahan negara dan rakyat macam pesaka UM no untuk nafas hidup UM no BN.

Mereka rakus dan menunjukkan mereka raja berkuasa dan sekelian isi negara kena takutkan dekat mereka yakni UM no kerana mereka memberi makan kepada rakyat jelata itu mereka dakwa selama ini melalui bunga bahasa yang lain tetapi itulah tujunya. Mereka melacur sepenuhnya hak rakyat iaitu hak kerajaan sepenuhnya digunakan menghidupkan UM no sebagai tempat berlindung dalam manipulasi dalam memutar dan membelitkan pemikiran rakyat kampung, luar bandar dan penduduk pinggiran bandaraya.

UM no melalaui pemimpimnya memperaga dan mengimarak suburkan rasuah kepada rakyat. Rasuah menjadi agenda utama UM no BN dalam polisi menawan menarik undi rakyat dalam PRU dan PRK oleh UM no BN. Agenda rasuah burok UM no itu seolah-olah ianya adalah agenda kerajaan. Itulah UM no yang jamak dan kasar pasai rasuah tumbuk rusuk, selama-lamanya kepentingan UM no di satukan dengan kepentingan kerajaan pusat, orang kampung terpedaya tentang ini dengan UM no BN selama-lamanya. Mashaallah!!!!!!!

Mereka tidak gunakan pejabat UM no PWTC dalam melancarkan program RAMPASAN KUASA/KUDETA MODEN di Perak pada 7 Februari 2009 tetapi berfungsi di pejabat TPM Putrajaya. Rakyat mestilah sedar betapa rakusnya gerombolan KUDETA moden. Pasca alam iT maya ini tergamak UM no BN jadikan PUTRAJAYA/Pejabat TPM ketika itu umpama Ibu Pejabat UM no PWTC di KL.

Hasil Kerajaan Kudeta UM no BN Pk dapat sokongan penuh Istana dan komponan SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK, mereka lancarkan kerajaan Kudeta Perak. Mereka guna hak rakyat, milik rakyat diguna pakai untuk pribadi UM no BN. Cukup biadap dan tidak bertanggungjawab kepada dalam menjaga khazanah harta rakyat. Menafikan mandat dan suara keramat rakyat yang memileh kerajaan baru mereka iaitu kerajaan PAKATAN RAKYAT terdiri dari PAS dan dan KEADILAN. Dalam menghadapi dan mengelungsuri fenomina kraftangan berbisa DS Najib, makanya semua malapetaka dan keburukan susulan Najib mestilah memikul tanggungjawab dan usah sembunyi bawah tetek bini ke2, selesaikanlah demi SATU kerajaan halal sah Perak. Itulah rakyat mahu.

Kronologi taji kuasa kudeta yang berada secara songlap haram di tangan UM no BN dalam negeri Perak yang berketuakan YB DS Z Cambry yang ianya hasil jasa kraftangan beracun lagi berbisa menjalar dah 8 bulan bisanya dari mantan Pengerusi dan mantan Timbalan Pengerusi UM No Perak lanie adalah Presiden UM no/PM6 merangkap Menteri Fulus YAB DS Najib Tun Razak dan Naib Presiden UM no/Menteri Dinding/Tembok YB DS Dr Ahmad Zahid Hamidi Al Haj.

Formula apakah akan digunakan oleh Z Cambry untuk menguasai dan mengawal selia dalam tektik dan teknikal mengawasi keadaan sejak petang 27 Oktober sebelum 28 Oktober 2009 ini? Ramuan herba Indiakah? Atau ramuan herba Monggolia kah? Atau ingredients Bugis kah? Adunan akan diguna pakai oleh kerajaan kudeta Dr Z Cambry pada 28 Oktober 2009 ini yakni hari Rabu.

Setelah ia menerima dan menerajui pesaka gerombolan SKLP hasil menubuhkan KUDETA dalam negeri Perak Darul Redzuan dengan menawan DUN Perak, pelehap, mempelekoh, mengusung, mencolek, mencampak kedalam stor dan mengurung Speaker Sah DUN Negeri Perak YB V. Sivakumar dengan dzalim, kejam, secara haram diluar undang-undang DUN dan Perlembagaan Negeri Perak. Semuanya berlaku menjelang sebelum DYMM Raja Muda masuk mencemarkan diri masuk kedalam dewan ke upacara Pembukaan Persidangan.

Kita imbas dan kita ulang kembali disini, Z Cambry dalam mempertahankan kerusi MB haramnya itu telah menghalalkan orang yang haram masuk dan berada di dalam DUN Perak semasa persidangan akan berjalan dan persidangan bermula sampai penangguhannya. Ya! Yang memenuhi DUN pada 7 Mei 2009 dulu adalah dikhabarkan dari calit 3, Pakida dan samseng-samseng UM no hatta Polis bersenjata memagari, mengelilingi mempertahankan Z Cambry dan kuncu-kuncunya semua yang haram ini dihalalkan Z Cambry diizin kedalam DUN demi SATU TEKAD, SATU MATLAMAT, SATU NEKAD menafikan tolakkan walau apacara apa jalan sekalipun Kerajaan Saha Halal PR berfungsi berperanan kerana kita telah berkuasa sekali caranya KUDETA moden, kerajaan jua kan?

Pada 28 Oktober 2009 hari Rabu ini, akan bertembonglah DUA kumpulan kerajaan Perak untuk bersidang terpenting dalam membentangkan belanjawan-perbelanjaan negeri Bajet 2010 Perak. Tak kena edar terberak selerak dalam DUN Perak nanti. Kerajaan Sah Halal PR terdiri PAS, DAP dan KEADILAN yang berMB DS Nizar dan Exco bersama Adun-adunnya termasuk Adun-adun BN telah mendapat surat resmi jemputan hadzir kepersidangan Belanjawan Bujet 2010 dari YB Speaker DUN Pk yang halal wal sah iaitu Adun Dun Pk YB V. Sivakumar. Manakala kerajaan haram kudeta UM no berMB kudeta YB Dr Zambry Cambry dan Exco kudeta bersama Adun sah BN juga kudeta haram berlagak Speaker kudeta non Adun tapi Mic R. Ganesan, panggil juga mesyurat yang sama, macam mana kesudahannya?

Perak, Malaysia dan Sedonia ingin melihat apakah ramuan mujarap yang ampoh, cara-caranya UM no BN nak selamatkan diri pada 28 Oktober 2009 dalam DUN sempena Bujet 2010. Perak, Malaysia dan Sedonia ingin melihat sekali lagi salahlaku dan salahguna hatta salah memberi perkhidmatan dan perlindungan dari singahsana tahta dan dari komponan SPR, SPRM, Polis, Tentera, Mahkamah, KSN-SUK dan penjawat Awam, samada mereka berkhidmat untuk negara sebagaimana sumpah kerja dan taat setia atau untuk melindungi kerajaan kudeta UM no BN Z Cambry, Najib and sekutunya. Anda buat anda dapat. Anda tanam anda tuai. Anda berak anda camor, anda basuh dan sucikanlah. Pikir-pikirlah kata Nabil.

Rencana oleh : IBN ABDULLAH AL AWAB

Siap pada:
Jam 1.00 Tengah hari : 25 Oktober 2009 Ahad 6 Zulkaedah 1430