Monday, January 5, 2009

GAYONG BERSAHUT: Jangan Jadi Crab Leader

RESPON DESAK: Suara Keramat YAB PM Malaysia DS Abdullah Ahmad Badawi.

Bernama melaporkan bahawa hari ini 5 Februari 2009, suara dan nada PM amat perkasa dan bermaya sekali. Ianya bertanggungjawab sebagai saorang pemimpin dan negarawan hatta Imam Islam Hadhari. Ianya selaras dan selari dengan hadhari dengan seruan YAB PM memaksa segera dengan mendesak PBB segera mengadakan PERSIDANGAN TERGEMPATnya, membincang khusus tentang negara haram Yahudi Zionis Isreal menyerang Gaza dan umat Islam Palastine.


Saya teruja dengan keberanian dan kelantangan YAB PMku menangani sehubungan penderitaan, pembunuhan saudara kita oleh Zionis Isreal keatas Umat Islam Palastine. Alhamdulillah, amatlah saya bersyukur kehadzrat 'Allah memeiliki PM yang amat prihatin itu, sewajarnya diawal lagi beliau janakan semasa memimpin OIC. Tak apalah itu cerita lama dan terlepas peluang untuk berperanan.


Sebelum kita desak dan paksa PBB, wahai YAB PMku yang kukasihi, janganlah menjadi pemimpin ketam; perentah orang bertindak tetapi kita membisu, kelu dan berpiesta ria disaat ketika saudara kita Palastine dibunuh. Segerakan BESOK ATAU LUSA PARLIMEN MALAYSIA MENGADAKAN SIDANG KHAS UNTUK MEMBINCANGKAN MASALAH ISREAL MEMBUNUH UMAT ISLAM PLASTINE barulah umpama bolt and nut. Kalau tidak cadangan YAB PM Malaysia seperti saranan JKKKP minta kain pelikat teh tarek setengah gelas di PRK P.36 KT.

YAB PM ku kasihi Parlimen Malaysia bikin sidang khas dulu baru kita salak kena gaya, kalau tidak Lanun Dunia, Naga Global kata, Oi ketam malulah, jalan betuoi dulu baru desak perentah orang.

Maaf YAB PMku yang kukasihi, ujikaji minda sahaja. YAB PM nak pi PRK P.36 KT esok ka dak?
tinta sebelum dzohor.
Wasallam.
1.05tt. - http://tintaibnabdullahawab.blogspot.com