Saturday, May 9, 2009

WIRA DISANJONG

Ibn Abdullah Al Awab,
Isteri dan anak.

YB Tuan V Sivakumar – Speaker Sah DUN Perak DR
YAB Datuk Seri Ir Nizar Jamaluddin – MB Sah PR Perak DR
YB Datuk – Exco Kanan Kerajaan Sah PR
Exco-exco Kerajaan PR PD
Pengerusi BBC & ADUN PR.

Assalamualaikum warahmattullah dan Salam Sejahtera,
Bismilahirrahmanirrahim

WIRA DISANJONG DOA DI JUNJONG MEMOHON PELINDUNG.

YB Tuan Speaker V Sivakumar
YAB DS Ir Nizar
YB Exco-Exco dan ADUN PR,

Alhamdulillah, semalam pelusok negara dan sentaro dunia, telah berpeluang dan menyaksikan bagaimana missi konspirasi yang ditaja oleh UM No-BN dalam keadaan terdesak, tempoh sebulan kepala yang mencetuskan wabak selesma babi menjawat jawatan PM6 menyaksikan retotiknya Satu Malaysia, rakyat didahulukan, kebajikan rakyat adalah utama adanya. Dalam mana kerakusan diepisod menjayakan rampasan kuasa haram di negeri Perak DR. Diikuti dengan penubuhan kerajaan haram mutlak kerajaan UM No-BN dengan melantek menteri besar haram Dr Zambry cambry 150cc.

UM No-BN melalui ndirnya dalam DUN Perak semalam, terus menjalankan kerja-kerja haram mutlak dengan Zambry cambry menjadi kepala bapak konspirasi membawa samseng-samseng kedalam dewan untuk membantu mempertahankan diri mereka bukan disebabkan provokasi dari Adun-adun PR. Tetapi disebabkan ndir UM No-Bn Zambry cambry sudah tidak terdaya dan mampu ketahanan dan keupayaan jantan tulin, dan keupayaan asli PR mempertahankan amanah rakyat dan pengundi dalam menjaga kerajaan yang rakyat amanahkan, Alhamdulillah.

Saya terkedu dan menyaksikan betapa anda semua, sebenarnya jenis mahluk yang memikul dan menerima memikul amanah dan mempertanggungjawabkan dengan seamanah dan seadanya. Anda semua tidak tewas, tidak kalah dalam berhadapan berlawanan menghadapi ndir UM No-BN yang diketuai mamak pedukang Zambry cambry dalam DUN semalam. Anda mencapai kemenangan besar dalam kontek perjuang yang hakiki. Anda semua mampu meghadapi UM No-Bo hatta ndir-ndirnya.

Ndir-ndir UM No ini, realitinya adalah sememangnya mereka haram dan UM No selepas Parti Komuis Malaya parti haram keduanya adalah parti haram adalah UM No dan yang ada lanie UM No Baru made Tun Dex, ini adalah fakta. Mereka ndir-ndir UM No-BN telah mejadi samseng dan menjalankan konspirasi terancang merampas haram mengadakan sidang dalam sidang dalam dewan yang sama di masa yang sama. Itulah wajah ndir-ndir UM No-BN yang donia saksikan. Mereka menjadi samseng dan lanun, keluar tv menudoh lawan mereka, itulah UM No.

Diatas wira anda semua, rakyat menyokong dan menaroh harapan yang tinggi kepada anda semua, teruskan perpuangan, kentalkan semangat kerjasama dan padat solidkan kerjasama hakiki dalam PR dengan teraskan pakatan dan kerjasama dalam satu matlamat dan satu tujuan. Menggengam bara api biarkanlah menjadi abu. Rakyat, pengundi pasti tidak membiarkan anda dihina oleh ndir-ndir UM No-BN. Pengundi dan rakyat akan memenangkan total PR dalam PRU13 dengan referendum keramat untuk mengajar ndir-ndir UM No-Bn a, b, d samseng mereka membaham tanah.

Justeru, sememangnya anda tidak kalah dan tidak tewas dalam pandang mata hati nurani rakyat Perak dalam menghadapi episod cacamerba yang dibuat oleh ndir-ndir UM No-Bn sekarang. Inshaallah apa yang berlaku dikonspirasikan olh ndir-ndie UM No itu, ianya telah mengundang anjakkan sokongan tambahan kepada kita PR. Hatta beberapa pehak yang berada diatas dapat menyaksikan wajah sebenar ndir-ndir UM No-BN bagaimana konspirasi samseng untuk mengharamkan mereka dilanjutkan disah haramkan oleh dewan dikalangan ndir-ndir UM No-BN memutuskan.

Inshaallah semua pehak sedang memerhati, membuat penyaksian, dan menghitongkan bagaimana samsengnya UM No-Bn didalam dan diluar DUN menguruskan negeri Perak. Disinilah kemenangan moral dan kemenangan sokongan yang berterusan kita dikacamata pengundi. Apakah roh dan jasad haram UM NO-BN akan ditentukan dengan bubarnya DUN Perak diatas perkenan Tuanku, apabila UM No-Bn tipu tuanku diatas konsporasi lanun mencolek Speaker sah juga ADUN oleh ndir Zambry dan gerombolan samsengnya didalam dewan dengan speaker hantu Altantuya menjelma DUN.

Seteruanya samada Mahkamah Isnin ini akan bungkus ndir-ndir UM No atau terus mereka mahkamah menjadi ndir kepada Putrajaya.

Pesanan saya dan famili kepada wira PR ADUN-ADUN sekelian, tabahkan hati, kuatkan azam, banyaklah berdoa, sabar dan ingatlah rakyat bersama-sama kita walau kita terpaksa terus menghadapi immuniti yang berspekat mejatuhkan kita.

Doa restu dari saya dan keluarga. Wasallam dan Amin.

Salam hurmat dan salam seperjuangan dari;

IBN ABDULLAH AL AWAB & KELUARGA.

10.42pagi – 9 Mei 2009-05-09