Saturday, May 9, 2009

WIRA PERKASA DALAM DAN LUAR DUN

MEMPERTAHANKAN KEMULIAAN BERTEMBONG DENGAN JEMBALANG.

DUN Perak Darul Redzuan, telah mencatatkan rekod dunia baru terkini pada Khamis 7 Mei 2009 bersamaan 12 Jamadilawal 1430, yang wajar (wajib) dicatatkan dalam “Malaysia Book of Records”. Diatas dua peristiwa dicatatkan menjadi ‘hari ini dalam sejarah’iaitu sejarah hitam negeri Perak. Tidak pernah berlaku dalam dunia aorang Raja terpaksa lebeh dari tempoh 5 jam masa menunggu untuk melakukan upacara ‘Ucapaan Resmi Pembukaan Sidang Dewan’ yang wajib disempurnakan.
Keduanya MB haram UM No-BN Datuk DR Zambry cambry mengundang samseng-samseng dalam membantu beliau sebagai MB haram membawa masuk samseng sejumlah diantara 300-400 mencolek, mengusong, menarek keluar cara paling biadap Speaker DUN juga ADUN Perak iaitu YB V Sivakumar.

MB haram Zambry cambry telah melakukan konspirasi cemar bersama-sama SUK, Setiausaha haram DUN, bersekali anggota polis beruniform dan SB serta samseng-samseng diatas. Ala ramboo samseng mereka bersepadu dan nekad seperti lanun mencolek Speaker DUN yang sah, YB V Sivakumar juga saorang ADUN ditempat duduk resmi speaker ketika semasa menjalankan tugas resminya.
Arahan MB haram dan SUK Negeri Perak mendalangi mengetuai konspirasi jahat dan terkutuk itu, dengan mengurung YB Speaker lebeh sejam untuk membolehkan kerajaan haram UM No-BN bermenteri besar haram untuk meneruskan langkah dan tindakkan haram untuk kerja-kerja haram dilaksanakan didalam DUN untuk menyelamatkan hayat haram Zambry cambry terlupus talihayat haramnya dalam menjawat MB haram.

Disinilah hakikat sebenarnya, sesungguhnya UM No-BN yang menubuhkan kerajaan haram UM No-BN dari hasil haram rampasankuasa yang dilakukan kepala perampaskuasa kini adalah PM6 Malaysia dan timbalan kepala merampaskuasa adalah menteri penyu/menteri tongtong/menteri kura-kura iaitu DS Dr Ahmad Zahid Hamidi. Bila ikan kepalanya busuk, maka keseluruhan bernama ikan tersebut adalah busuk umpama bangkai babi.
Makanya MB haram yang mereka lantek haram itu, sebenarnya dikalangan jenis manusia yang tak dak teloq peliaq, keberanian sejati dan hakikinya pengecut lebeh dari pondan tua belakang mati. Keberanian tercabut dari sifat jantannya maka nafsu perasaan pondan menjadi dalam dirinya.

Bacul dan tidak mempunyai kuahdah diri, berbomoh makan diri, tidak mampu berhujah dan berdepan dengan wira dan hero Pakatan Rakyat, bermula Speakernya YB V Sivakumar, MB YAB DR Ir Nizar Jamaluddin, Exco dan ADUN Pakatan Rakyat. Mereka bersemangat kental waja dan wira. Tidak silap dan tidak salah pegundi dan rakyat memberi undi dan memangkah menghantar mereka berperanan dalam DUN.
Semuanya terbukti mereka adalah hero dan wira didalam DUN, diluar DUN hatta berhujjah didalam Mahkamah. Nyatalah semangat pengecut, semangat bapok, semangat pondan menusuk dalam nafsu bacul Zambry cambry.

Apabila ketahanan dan kekuatannya telah pupus dalam tempoh perlawanan berdepan 4 jam dengan Speaker Resmi sah dan Kerajaan Sah PR didalam DUN bersidang. Beliau gelisah dan takut akan berlaku dikalangan ADUNnya akan merajuk dan meraju untuk keluar dari dewan. Untuk mengatasi kemungkinan kemelut ADUNnya keluar maka jalan pintas cemar yang ada dalam kepala hotaknya adalah kompirasi bersama-sama samseng-samseng.
Termasuklah bersekali bersekududukkan dengan SUKN Perak DR dan penjawat awamnya mengundang haram samseng-samseng/[polis untuk menawan dan mencolek Speaker yang sah. Sahlah Zambry cambry direkodkan adalah kepala kompirasi yang mencolek, menawan dan mengurong Speaker YB V Sivakmar keluar dari DUN semasa beliau menjalankan tugas resminya.

Peristiwa tersebut telah disaksikan oleh komposisi negara dan diperengkat dunia. Betapa UM No-BN telah bertindak rakus dan ganas menjadi samseng dan menjadi lanun dalam kompirasi keatas Speaker YB V Sivakumar untuk membolehkan secara haram untuk Zambry melunasi agenda haram. Dunia dan negara sempat meyaksikan betapa Paduka Raja Muda Tuanku Dr Nazrin spontan menjemput dan memangil mengadap YAB DS Ir Nizar dan Datuk DDDDDbbbb.
Seluruh ADUN PR menerima bulat titah Tuanku disampaikan oleh YAB DS Ir Nizar. Tuanku dimaklumkan cara beradap oleh YAB DS Ir Nizar apa yang telah berlaku kepada speaker yang sah juga ADUN yang dicolek oleh pehak UM No-BN.

Tuanku Raja Muda juga disembahkan bahawa didalam dewan telah dicemari yang mana pehak UM No-Bn telah membawa masuk samseng-samseng yang terlalu ramai bersama-sama polis-SB yang tidak dijemput dan dibiarkan masuk dengan bebas sedangkan MP PR tidak dibenarkan masuk.
Sebaik sembah realiti didalam DUN, Duli Peduka Tuanku Raja Muda serta merta menitah dan menghambat semua samseng dan pois-SB segera keluar dari DUN untuk DUN tidak dicemari dengan kehadiran samseng-samseng dan polis yang seramai 300-400 untuk melindungi Zambry Cambry. Hakikatnya inilah sebenarnya UM No-Bn dalam dan luar dewan adalah pengecut, bapok lagi pondan. Ini hakikat yang disahkan dalam DUN Perak. Mereka adalah spesis pengecut dan bacul seada-adanya.

Disinilah betapa hebatnya anda ADUN Pakatan Rakyat bila berada didalam dewan bermesyurat dan mempertahankan maruah dan harga diri anda dan harapan rakyat tempat bergantung sebagai kerajaan rakyat yang sah. Anda semua telah mencapai tahap jantan tulin. Anda adalah wira dan pahlawan rakyat, pemimpin rakyat.
Anda semua menang menghadapi pondan-pondan ADUN UM No-BN. Alhamdulillah. Tetapi anda menghadapi gerombolan kompirasi samseng yang yang diimpot kedalam dewan oleh UM No-BN mempertahankan MB haram UM No-Bn Zambry cambry dengan pertolongan ganas, biadap, dari penyamun lanun samseng-samseng upahan, yang itulah sebenarnya tentera samseng upahan UM No-BN untuk menyelamatkan MB haram Zambry cambry.

Semuanya belum berakhir, keutusan sementara maseh di tangan Mahkamah Tinggi Khas Kuala Lumpur yang akan membuat pengumuman oleh hakimnya jam 2.30 petang pada Isnini ini 11 Mei 2009. Siapakah MB yang sah? YAB DS IR
Sekiranya keputusan maseh mereka untuk memehak kepad UM NO-BN Zambry cambry, tetapi 3 tahun dari sekarang, perkara yang paling UM No-Bn/Zambry cambry mamak pegukang ini takut adalah PRU13. Disinilah rakyat akan menghukum mereka, Inshaallah, tunggulah masa dan timenya pasti akan tiba, correct! Correct!!!!

12.25 pagi

9 Mei 2009 - Sabtu
Direncanakan oleh : ibn abdullah al awab