Sunday, March 23, 2014

KAJANG 23 MARCH 2014: REFERENDUM MENUNGGUMU NAJIB.



PERCAYALAH RADAR DAN KOMPAS ALLAH PASTI, TAK AKAN TERSASAR.
KAJANG 23 MARCH 2014: REFERENDUM MENUNGGUMU NAJIB.

RENCANA OLEH: IBN ABDULLAH ALAWAB
20 JAMADILAWWAL 1435H (SABTU) March 22, 2014


Putrajaya meledak.  

Yb Cikgu Lee Chin Cheh dari PKR-PR, yang menang dalam PRU13 baru-baru ini, beliau telah melepas jawatan sebagai ADUN N25 Kajang melalui surat resminya kepada Speaker DUN Selangor YB Hannah Yeoh pada 27 Januari 2014. YB Speaker  menerima perletakkan jawatan tersebut dan panjangkan kepehak SPR. Justeru, DUN N25 Kajang kosong tanpa Adun. Maka selari dengan Fasal 5 perkara 70 Undang-Undang tubuh Kerajaan Selangor maka dalam masa 60 hari dari tarikh kekosongan tersebut satu PRK diadakan oleh SPR.

Kejutan Pengumuman perletakkan jawatan Adun N25 Kajang Cikgu Lee Chin Cheh, awalnya macam berita biasa-biasa sahaja. Macam bukan satu kejutan berita dan kesan PRK N25 Kajang. Tetapi ianya menjadi ledakkan besar macam peledak C4 yang rakyat membicarakan sampai kini kerana berkecainya gadis dari Monggolia Altantuyya. Peristiwa tersebut dikaitkan dengan Razak Baginda Raja dan TPM ketika itu YAB DS Najib RM. Perbicaraaan kes pembunuhan tersebut macam perbicaraan main-main pondok ketika aku budak  56 tahun dahulu. 

Penguasa kerajaan1Malaysia minority 47% melalui komponan setianya SPR, telah mainkan peranan jahat mereka dengan terakhirkan tempoh 60 hari mengadakan hari penamaan calun dan hari mengundi. Masa yang luar biasa dari tempoh PRK yang telah diadakan di Kuala Besut dll PRK sebelum ini, termasoklah dalam PRU13 yang lepas. Rakyat sokongan PR majority 52% mulanya meletak sangkaan baik bila SPR mengumumkan penamaan calun diadakan pada 11 March 2014 dan pengundiannya pada 23 March 2014 cukup hampir dengan tempoh 60 hari.

Politik Negara dikejut dan diledakkan macam tragedi patah tumbang Highland Towers di Taman Hillview, Ulu Klang, Selangor, pada 11 Disember 1993 dengan korban manusia seramai 48 kira-kira 21 tahun yang lepas. Bilamana DS Anwar Ibrahim diumumkan akan bertanding sebagai calun PKR – PR dalam PRK N25 Kajang. Dengan semboyan Langkah Kajang – Kajang Move ke Putrajaya. Sah ianya macam malapetaka besar sebagai tsunami sedang membelit dihadapi oleh DS Najib RM khususnya kerajaan1Malaysia minority 47% meledak Putrajaya. Cukup gusar Putrajaya menjadi penat dan lelah lagi mendebarkan. Nak biar PR menang tanpa bertanding, atau umNObaru merampas dari mcA meletak calunnya sebagai calun bN. umNObaru kalah bermaruah di Kajang atau kalah berendam air mata darah biarkan calun mcA pengundi Kajang mamah.

Sebaik itu PR – PKR terus mengadakan ceramah setiap malam dengan mendapat sokongan padu dalam komponan PR khususnya pengundi dan rakyat Kajang. Presiden PAS TG DS Haji Abdul Hadi Awang dan YB DBS TG Nik Aziz Nik Mat memberi sokongan padu menyokong DS Anwar Ibrahim menjadi calun dalam PRK N25 Kajang. Di pehak DAP YB Tuan Lim Keat Siang dan YAB KM PP Tuan Lim Guan Eng cukup padu menyokong Ds Anwar. Hatta sokongan dari pemimpin kanan PKR khususnya merka yang bertelagah dalam kepimpinan PKR Selangor, mereka melakukan gencatan dengan menberi sokongan penuh berpadu tenaga dan kudrat untuk menghadapi secara solid PR – PKR di PRK Kajang menghadapi musuh satu umNObarubN. Alhamdulillah.

Konspirasi perdana.

Sepakat pengemar politik dalam semua perengkat membuat telahan dengan realiti semasa. Sekiranya DS Anwar Ibrahim calun PKR – PR dalam PRK N25 Kajang, pasti undi yang besar pengundi menyeelahi PR-PKR. Silap-silap perkiraan umNObarubN atau calun mcA akan hilang deposit pilihanraya. Fenomina yang bermain dan berlegar-legar itulah, makanya grombolan syaitan yang Nampak terus menjana akai jahat mencari jalan untuk menafikan dan memintas DS Anwar Ibrahim yang dibelakangnya 52% sokongan majority dihalang sebagai calun dalam PRK N25 Kajang.

Ketakutan kepada Kajang Move – Langkah Kajang, rupanya menjadi ingauan dan ketakutan mega dan perdana kepada penghuni 47% di Putrajaya. Mereka memandang sambil membuat pertimbangan dan perhitungan, sekiranya Kajang Move PR-PKR dengan peneraju utamanya DS Anwar Ibrahim dan mendapat sokongan bulan dari kepimpinan PR dari PKR, PAS dan DAP. Makanya ianya wajib dihalang dan disekat. Kalau dibiarkan Putrajaya 47% sokongan berdepan dengan ancaman. Dan ancaman tersebut akan memendekkan usia umNObaru bertahta di Putrajaya dan PWTCakan tenggelam. 

Konspirasi dalam kerangka untuk menafikan DS Anwar Ibrahim dimulakan oleh syaitan yang Nampak yang menguasai SPR yang amat-amat amat-amat berjasa besar kepada umNObarubn dalam peranannya menyelamat DS Njib RM dari terpelanting di Putrajaya pada PRU13 yang lepas. Maka legasi membantu umNObarubN bermula bila dengan kuasa SPR mentakhirkan hari penamaan calun dan hari membuang undi. Rupa-rupanya SPR bermain dengan muslihat yang tajam lagi beracun bermain mata dengan mahkamah rupanya. Sebab itulah diakhirkan tempoh 60 hari tarikh penamaan calun dan hari mengundi. 

Maka langkah pintas dan perlaksanaan permainan tersebut bermula menjalankan tugas peranan syaitan yang nampak dalam kalangan pemikir konspirasi menghadapi DS Anwar Ibrahim PKR-PR untuk gagalkan Kajang Move. Iaitu mesti tindakkan syaitan yang Nampak secara pantas dilakukan dalam menafi dan bertujuan menghumban DS Anwar Ibrahim kepenjara. Makanya syaitan Nampak yang berada dipejabat Pendakwaraya menjadi buaya naga Tasik Chini kepada umNobaru bersungguh-sungguh mereka nak menjadikan   DS Anwar Ibrahim seperti real bersalah diatas fitnah kes yang lama mereka cipta rancang dulu dibuka segera dibicara untuk menafikan penyertaan sebagai calun PRK N25 Kajang, tetapi sebagai banduan dipenjara.

Makanya sang hakim berok melalui mahkamah rimba juga turut menjadi perkakas haramjadah kepada umNObarubN khususnya YAB DS Najib RM yang amat takut dan gelisah hilang sokongan dalam umNobaru itu sendiri dan kuasa di Putrajaya dan di PWTC. Makanya yang masih berbaki pecacai dan macainya adalah bipintu mahkamah. Mahkamah sebagai perkakas umNObarubN dulu dan kini wajib berfungsi sepantas kilat untuk menyekat DS Anwar Ibrahim. Yes, syaitan yang Nampak trio hakim berok, dengan pendakwaraya cap buaya naga di mahkamah rimba mempercepatkan kes yang mereka cipta itu untuk menghukum DS anwar Ibrahim.

Sah DS Najib RM dan umNObarubN Berjaya menyekat DS Anwar Ibrahim bila trio berok mahkamah rimba rayuan menjatuhkan hukuman bersalah keatas Ds Anwar Ibrahim dengan penjara % tahun dan denda RM10,000.00 pada dikala azam Maghrib berkumandang pada 7 March 2014 hari Jumaat. Sah lagi benar, reality sesungguhnya trio hakim berok bersekonkol menjadi macai dan pecacai kepada umNObarubN khususnya DS Najib RM diatas tindak mereka di mahkamah rimba tersebut. Rakyat 52% tidak percaya walau kering air tasik Putrajaya puak-puak syaitan yang Nampak menafikan peranan haramjadah masing-masing. PR majority 52% dan dunia tidak menerima sebarang alas an dari 47% menafikan konspirasi perdana keatas Ds Anwar Ibrahim tidak ada. Pooooooooiiiiiii!!!!!!!!  

Kezaliman mahkamah rimba. 

Konspirasi kezaliman kepada sesiapa sahaja yang dilakukan oleh kerajaan syaitan yang nampak dan syaitan yang maya. Apalagi konspirasi syaitan yang nampak itu datangnya dari mahkamah yang mahkamah itu diharapkan oleh sekelian rakyat tempat yang disitu terwujudnya terkandungnya keadilan saksama keatas setiap rakyat untuk mendapat pembelaan dari setiap kezaliman. Sayangnya mahkamah negara1Malaysia dikuasa mutlak oleh algojo umNObaru jadi haramjadah. Makanya lahirlah sang-sang hakim-hakim berok cap konspirasi bertahta dan menguasai mahkamah rimba dalam zaman iT sekarang. Sah mereka melunasi hasrat dan aspirasi DS Najib RM umNObarubN dengan menghumban musoh-musoh kepada umNObarubN yakni DS Anwar Ibrahim. Ianya turut dijadikan juga sebagai  musoh kental kepada hakim-hakim berok dan pendakwaraya buaya naga yang rakus, dimahkamah rimba.

Diatas hakim berok menjadi kroni dan pecacai kepada umNObarubN mereka sanggup menyicah air danor seperti Coca Cola melalui mahkamah rimba. Wahai ketua hakim berok negara1Malaysia usahlah anda menafikan tidak terlibat dengan konspirasi menjatuhkan Ds Anwar Ibrahim kalau keadilan tidak dizahirkan melalui ratusan kes mega yang melibatkan syaitan yang nampak dari umNObarubN dilepaskan. Tidakkah sang ketua hakim berok sebaik keluar dari mahkamah rimba, umnNObarubN membalaskan jasa kerja haramjadah ketika menjadi ketua hakim berok dengan projek billion ringgit dapat dinafikan? Mana kes Lim Liong Sek, kes Razak Baginda Raja, kes Khair Toyo dan banyak lagi kenapa tak dibuat rayuan sampai perengkat terakhir perbicaraan seiring proses undang-undang negara??

Radar dan kompas Allah bermula.

Ingatlah wahai penguasa 47% umNObarubN diPutrajaya, 7 March 2014 dikala Maghrib Jumaat, trio hakim berok melalui mahkamah rimba. Menjatuh hukuman kezaliman mega yang berulang dekat DS Anwar Ibrahim dengan dengan matlamat dan fokas semata-mata menghalang DS Anwar Ibrahim menafikan kelayakkan bertanding dalam PRK N25 Kajang dan berhasrat menghumbankan Ds anwar Ibrahim merengkok dalam penjara. Apa-apa pun bukan saya seronak dan bergembira dengan fakta hujah saya kemukakan ini sebagai tamparan dan jawapan yang tuntas kepada konspirasi kezaliman terhadap DS Anwar Ibrahim.

Benar, saya membela Ds Anwar Ibrahim dengan seculin kebolehan dalam bentuk menyatakan bantahan saya keatas kezaliman umNObaru keatas Ds Anwar Ibrahim melalui senjata yang ada dengan saya membuat rencana dan menulis. Bukan senjata Negara seperti C4 saya gunakan. Sebagaimana puak penguasa umNObarubN gunakan meledak membunuh gadis Monggolia Altantuyya.

Ingatkanlah wahai sekelian penguasa Putrajaya umNObarubN di PWTC, kezaliman konspirasi keatas DS Anwar Ibrahim itu, sesungguhnya pencipta langit dan bumi serta seluroh alam maya ini menyaksikan kezaliman khusus kepada DS anwar Ibrahim dan kepada rakyat jelata 52% Negara. Yakin dan percayalah, konspirasi dan kezaliman tersebut Allah sedang monitor anda semua. Percayalah RADAR DAN KOMPAS ALLAH AZZAJAWALLA berjalan terus memantau dan menghantau anda sekelian dan sesiapa sahaja yang ALLAH mahu. Mahkamah rimba1Negara menerusi trio hakim berok telah menzalimi DS Anwar Ibrahim penjara dan denda. Allah tahu apa yang tersemat dan tersembunyi dalam dada trio hakim berok tersebut.

Justeru, Allah boleh atau tidak lakukan tanpa berkongsi dengan mana-mana mahluk apa-apa juga bentuk peringatan sebagai hukuman, berat maupun kecil. Allah izinkan kepada trio hakim berok menghukum DS Anwar Ibrahim seperti dikehendaki Putrajaya umNObarubN 47%. Sebab itulah tak pelek 7 jam selepas kezaliman konspirasi dari trio hakim berok Putrajaya, Allah pemilik sekelian alam melalui radar DCA di KLIA gagal mengesandan terputus hubungan yang tuntas deng MH370 perjalanan KL ke Beijing Cina. Itulah jawapan dan amaran Allah keatas kezaliman konspirasi Negara kita kepada fitnah dan kezaliman. Kalau itu bukan hukaman, lu fikirlah sendiri, boleh atau tidak Allah  lakukan radar DCA  berfungsi dan MH370 selamat mendarat. Dah 16 hari MH370 hilang dengan tanpa mendapat jawapan tuntas jumpanya dalam apa-apa keadaan pesawat MAS MH370. 

Allah mengajar kita erti kezaliman dan kezaliman itu radar dan kompas  Allah terus berfungsi sampai kiamat. Dan Radar dan kompas Allah itu berjalan terus. Hingga saat ini buntu dan kaku sekelian pemimpin Negara memikirkan bila MH370 menjadi bala yang menimpa kepada DS Najib RM memikirkan mencarinya. Ketika mencari MH370 disitu terserlahlah gagalnya kerajaan pimpinan DS Najib RM member maklumat. Negara mendapat bala malu dari Negara asing kerana dituduh PM DS Najib umNObaru menyembunyikan fakta benar sehubungan hilang MH370. !^ hari MH370 hilang, dan hilang MH370 ini, silap-silap percaturan DS Najib RM akan hilang penguasaan Putrajaya dan di PWTC. Rakyat Negara dan dunia sedang meneliti.

Fakta MH370 yang tidak benar dimaklumkan oleh Putrajaya, ianya mengheret kepada dunia mempersoalkan cara-cara misteri dan rahsia kehakiman Negara diperkatakan secara terbuka oleh wartawan dunia yang berkampung di hotel. Kalau-kalau mereka gatal mulut bertanya soalan sampingan berkait dengan hukuman keatas Ds anwar Ibrahim selain foks kepada MH370 yang hilang. Sebab itulah Ds Najib sekadar membaca maklumat depan para wartawan dunia, lepas itu belah. Ini telah menjadi meisteri kepada dunia. Kenapa pemimpin umNObarubN Putrajaya takut gentar berdepan dengan wartawan. Selama ini mereka cekang berdepan dengan wartawan Utusan Meloya, Berrita Heran, RTM dan TV 3/4. Tetapi manusia yang sma dayus dengan wartawan dunia. Negara malu keranamu DS Najib.

Menutup bala yang diundang.

Kerajaan DS Najib RM kerajaan minority 47% mempertahankan kalimah ALLAH dengan mempertahankan Ahli Sunah Wal Jamah, Alhamdulillah syukur. Tetapi kerajaan hipokrit inilah juga secara rahsia mengundang bala yang ditempah khusus oleh kerajaan 47% umNobarubN menerusi kementerian-kementerian yang berbabit mengundang syaitan luar yang Nampak. Untuk disatukan dengan syaitan yang nampa yang sedia dalam Negara dengan menganjurkan satu fiesta konsert syaitan sempena Tahun Melawat Malaysia 2014 yang beberapa kementerian berpadu tenaga membuat dosa terhadap Allah dan membinasakan anak muda Negara.
 
Mereka menganjurkan Konsert Festival Future Music 2014 di Stadium Bukit Jalil selama 3 malam. Bermula 13 - 15 Mac 2014. Ianya telah berakhir dengan tragedi yang menyayat hati. Hari akhir dibatalkan kerana sampai ada pengunjung konsert yang menjadi fiesta maksiat terbesar menyambut TMM 2014 oleh Kementerian Pelancongan Malaysia. 6 mati termasok 4 remaja Melayu kerana mengambil dadah yang lebih dan beberapa ekor lagi masih dirawat dihospital kerana terok menderita dadah.

Kalau tidak kejayaan terhasil dari FFM 2014 itu membawa maut, rakyat Negara terbunoh macam terbunohnya rakyat di Lahad Datu dahulu, sah rakyat 52% majority tidak akan dapat mendengar berita adanya fiesta syaitan seumpama tersebut yang dianjurkan oleh kerajaan. Sahlah kerajaan minority 46% umNObarubN adalah kerajaan bersifat hipokrit dalam menghadapi dan berdepan dengan masalah Negara. Dikala sekelian rakyat Negara dan sebahagian rakyat warganegara luar yang warganegara mereka terlibat dengan pesawat MH370  hilang dari kawalan radar. Rakyat sedang turut berdukacita dan bersimpati dengan mangsa-mangsa kemalangan MH370 dan waris keluarganya dengan doa restu dan solat hajat oleh umat-umat Islam. Musibah yang menimpa kerana tangan manusia itu sendiri yang menbuat mengundangnya. Manakala pemegang ugama lain berdoa mengikut kepercayaan mereka. 

Serentak dalam keadaan Negara bersedih memikirkan nasib penumpang dan krew MH370 yang hilanh dari radar DCA itu, disaat itulah  juga pemerentah kerajaan minority 47% umNObarubN turut meraikan kehilangan MH370dengan mengiringi melalui kuasa ditangan penganjur fiesta syaitan mengizinkan direalisasi sepenuhnya tanpa gangguan kerajaan minority 47% umNobarubN Putrajaya kepada penganjur.  Izin teruskan konsert syaitan yang nampak dijayakan semahu-mahunya dengan memuaskan nafsu syaitan yang Nampak tempatan dan syaitan yang diimpot di Bukit Jalil.
  
Untuk menutup segala kepincangan kerajaan 47% minority DS Najib RM, makanya mereka cuba menudung bangkai gajah kezaliman keatas Ds Anwar Ibrahim dalam konspirasi fitnah dan menyumbatnya kedalam penjara. Serta bertindak menudung dan menghalakan kerja syaitan mereka dan mati 6 rakyat jelata. Maka mereka beramai-ramai berselindung bermuka-muka menebus kesalahan durjana mereka dengan Selawat Perdana Putrajaya. Buatlah apa saja rakyat tak akan lupa hipokrit yang dilakunkan dikaca tv menjelang PRK N25 Kajang. Wahai sekelian

23 March 2014, Referendum Kajang untuk DS Najib RM.

Wahai sekelian 39,278 pengundi pemilih yang berdaftar dalam DUN N25 Kajang, para hari ini, to day 23 March 2014 sempena PRK N25 Kajang. Keluarlah anda pengundi budiman berilah undi anda sekelian kepada calun PKR-PR Dato; Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail senonim mesra dipanggil “KAK WAN”. Berilah undi anda dengan penuh kasih saya kepadanya sebagai mewakili calun PR majority 52%. Jangan kita lupa wahai pengundi N25 Kajang, kezaliman tuntas kospirasi umNObarubn menghukum penjara Ds Anwar Ibrahim diatas tuduhan fitnah yang mereka lakukan. Jangan kita lupa diatas kelalaian DS Najib RM bertindak secara bijaksana dan pantas tuntas yang telus dalam menangani hilangnya MH370.

Wahai pengundi, jangan lupa melalui fiesta syaitan korbankan 6 rakyat kerana dadah kerana memakmurkan nafsu serakah syaitan yang dinaungi  kerajaan minority 47% Ds Najib RM di Bukit Jalil disaat kita bersedih tentang MH370 hilang, kerajaan Najib RM menganjurkan fiesta syairan tersebut. Jadi dengan semua kebejadan tersebut yang rakyat merana dan sengsara sementelah barang naik harga keranamu bN, cukai-cukai dan cukai GST mengundang sengsara rakyat menghadapi kos sara hidup.

Maka hendaknya pada hari ini, melalui PRK N25 Kajang pada hari ini 23 March 2015 sebelum jam 5 ptg pengundi sekelian BUAT DAN KOTAKANLAH SECARA TERHURMAT SATU REFERENDUM TUNTAS KEATAS NAJIB RM KERAJAAN MINORITI DALAM PETI UNDI N 25 KAJANG HARI INI. SELAMAT MENGUNDI. WASALAM.
 
RENCANA OLEH: IBN ABDULLAH ALAWAB
20 JAMADILAWWAL 1435H (SABTU) March 22, 2014