Wednesday, April 8, 2015

GST LEBIH ZALIM DARI PACAT DAN LINTAH

Sah walau bejela bedepa, pembela PM1Malaysia DS Najib TAR,membela dan mempertahankan PM1Malaysia @ Menteri Kewangan Negara yang bijaksana itu dengan segala hujah dan contoh. Samada contoh  Pandir dan hujah Wak Dogol yang dinyatakan oleh beberapa menteri cak ayam dan cap lembu kondo. Selagi mereka terus memberi penerangan, yang wujudnya adalah rakyat sangsi dan geli geleman mendengar hujah-hujah merapu dari menteri. apalagi dalam keadaan terdesak bila diasak, mereka lantas menjadi Mufti lalu mengeluarkan fatwa. Kalur dibuatnya.

Rakyat marhean 52% majoriti termasoklah sebahagian penyokong kerajaan minoriti 47% umNO(baru)bN. Rakyat pasti dan tetap tidak percaya kepada GST 6% dan falsafah GST 6% yang didendangkan hampir 2 tahun di RTM dan semua canel Media Prima yangmana peranan GST 6% ini membela rakyat dan memberi kesenangan dan kemakmarun kepada rakyat bila GST 6% dilaksanakan.

Bantahan rakyat marhean mula dari Kuah {ulau Langkawi dan sampailah ke kaki Kucing di Sarawak, termasok bantahan keras dan penolakkan total GST 6% oleh mantan-mantan PM dan mantan-manta Menteri kewangan yang berwibawa dahulu juga dikalangan mereka adalah pakar ekonomi. Namun semua bantahan dan kelohan rakyat jelata ditolak buta oleh Menteri Kewangan yang bijaksana @ PM1Malaysia Presiden umNO(baru), Pengerusi bN.

Kerana mereka yakin GST 6% yang akan dikenakan kepada rakyat jelata kelak, ianya adalah ramuan herba yang mujarab sebagai tranformasi mega untuk keluarkan rakyat jelata dari papa kedana untuk menuju negara maju 2020. Setelah kejayaan besar Menteri Kewangan @ PM1Malaysia YAB DS Najib TAR cemerlang, gemilang dan terbilang dalam melonjak pendapatan dan laba berganda setinggi menara kembar KLCC, atau setidak-tidaknya Menara KL iaitu Felda @ FGV dan kini Najib TAR tlah meletak dan tinta namanya dipucuk dan dipuncak iaitu 1MDB mencipta kejayaan seluas Lautan Hindi dengan wang negara rakyat hilang dan lesap.

1 April 2015 Rabu 11 Rabiulakhir 1436 makanya lahirlah GST 6% hasil dari baka dan zurait YAB DS Najib TAR PM1Malaysia, Presiden umNO(baru) Pengerusi bN juga Menteri Kewangan negara yang bijaksana. Sudah pasti rakyat akan kenang bahawa sesunggohnya Najib TAR akan dikenali dengan label "BAPAK GST @ PM TAKUT BINI". 

Semasa rencana pendek ini dibuat usia GST 6% telah masok hari ke 8. Usianya baru seminggu tetapi mangsanya adalah rakyat marhean 26,000,000 broo. Tetapi dalam seminggu itu kalau nyamok ianya telah matang dan melahirkan berjuta dan berbillion nyamok yang akan terus menghisap darah mangsanya pada setiap detik, setiap masa walau dimana-mana kita berada. 

Maka itulah kesan dan habuan GST 6% yang dilaksanakan PM1Malaysia YAB DS Najib TAR kepada rakyat. Dimana-mana sahaja sekarang rakyat semua perengkat sedang membincang, serta menyumpah, maki hamun bala GST 6% yang diperkenalkan NAJIB TAR dan ahli jemaah kebinet dapornya yang pengampu dan pecacai kepada Najib TAR.

Rakyat sedang menikmati bala sengsara GST 6%. Menteri pula terus berhujah macam orang gila babi dan sebiji macam orang gila, dikala mana mereka bersilat, berkuntau dalam menerang dan beralasan segala susah payah adalah sementara sahaja. Semuanya akan dapat diatas dalam sekelip mata dan kesan GST 6% itu rakyat akan mendapat laba. Kepala bu..... hampa. Hakikatnya adalah rakyat menghadapi papa dan bala kemiskinan angkaramu GST 6%.

Kesan segera kepada GST 6%, topak RM30.00 terpaksa dibeli dengan harga RM31.80. Cukuplah wahai kerajaan PM1Malaysia umNO(baru)bN DS Najib TAR alHaj. Jangan menipu rakyat Najib TAR alHaj. Yangmana GST% adalah baik dan bahagia sentoasa untuk dinikmati rakyat. Mu pelawak PM, mu bohong PM. Mu suroh rakyat berjimat, mu dan bini ke2mu YABerbahagia DS Dr Hajjah Rosmah Mansor rambut gerbang sanggol melintang adalah BAPA dan IBU joli dan pemboros harta rakyat negara. Insaf dan sedarlah anda berdua. Bertaubatlah. Bukan menjunjung alQuraan menafikan apa rakyat kata tudoh dekat mu di dalam mesjid maupun didalam kolam.

Kesimpulannya wahai PM1Malaysia YAB DS Najib TAR alHaj @ Menteri Kewangan yang buijaksana: 

wAHAI Presiden umNO(baru), Pengerusi bN dan AhPAr Pekan. GST 6% LEBIH DZALIN DAN KEJAM DARI PACAT DAN LINTAH MENGHISAP DARAH. PACAT DAN LINTAH MENGHISAP DARAH, BILA KENCANG IA BERHENTI DARI MENGHISAP DAN LUROH DENGAN SENDIRI. TETAPI PUAKA GST 6% INI AKAN TERUS KEKAL SELAMA-LAMANYA KEPADA RAKYAT JELATA. KECUALI umNO(baru)bN DALAM PRU14 INI, DINAFIKAN KUASA.

RENCANA: IBN ABDULLAH ALAWAB
8 APRIL 2015 RABU 18 JAMADIL AKHIR 1436
(BERTEMU KOK)